Vállalkozóként nem biztos, hogy minden platformon jelen kell lennünk!

A digitális ügynökség szerint tévesen él sok vállalkozó fejében az az elképzelés, hogy vállalkozásával minden platformon aktívan jelen kell lennie. Sajnos az online ügynökség is azt tapasztalja, hogy a vállalkozók azáltal, hogy minden platformon aktívan jelen szeretnének lenni, nagyon elaprózzák magukat és ez sok esetben a minőség rovására megy. Nem beszélve a kiégésről, amit szintén egyre többen tapasztalnak magukon. Jó hír, hogy a digitális ügynökség azt vallja és azt tanácsolja az ügyfeleiknek is, hogy nézzék meg, mérjék, elemezzék, hogy melyik platformon érhetik el legeredményesebben a célközönségüket? Ez mindenképpen az a platform lesz, amit a célközönség aktívan használ, ahol jelen van. Ha ezt sikerül kiszűrniünk, akkor az online ügynökség szerint ezt a platformot helyezzük előtérbe. Itt legyünk mi is a legaktívabbak, ide gyártsunk tartalmakat rendszeresen és ide is ütemezzük a hirdetéseink zömét. Ez persze nem jelenti azt, hogy más platformokon teljesen be kell szüntetni a tartalomgyártást. Ha örömünket leljük benne, természetesen csinálhatjuk, tanácsolja az online ügynökség. De tartsuk észben, hogy melyik csatorna az, ahonnan a legtöbb eredményre, ergo profitra számíthatunk. Ha ezt a szabályt betartjuk, a jövőben egy sokkal kiegyensúlyozottabb és várhatóan eredményesebb online jelenlétet sikerül majd felépítenünk és hosszú távon működtetnünk.

Author: nemadmin

Vélemény, hozzászólás?